دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

دورهاتو به نقل از خبرگزاری اقتصاد شهروند، در چندین ماه اخیر شرکت های ایران خودرو و سایپا به علت کمبود قطعه قادر به ارائه محصول خود به بازار خرید خودرو و فروش خودرو نبودند، این در حالی است که بعد از پایان مهر و آبان در سال جاری با ورود قطعات داخلی و خارجی به بازار فروش خودرو ، برخی از مشکلات حل خواهد شد و از آشفتگی بیرون خواهد آمد. 

کاهش قیمت خودرو در نیمه دوم سال

با وارد شدن قطعات به بازار خرید خودرو در ابتدای نیمه دوم سال قیمت خودرو به تعادل خواهد رسید. لیلاز اظهار داشت، در حال حاضر نیز بازار فروش خودرو نسبت به چند ماه پیش با عرضه خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو از وضعیت بهتری برخوردار است. ایشان در ادامه بیان کرد، خودروسازان با بالا بردن قیمت خودرو هیچ منفعتی نخواهند داشت و گزارش دپو خودرو نیز دروغ است. تنها علت وجود خودرو در پارکینگ خودرو سازان ناشی از کمبود قطعات است که تا اواخر آبان این مشکل برطرف خواهد شد. 

بومی سازی قطعات های تک

ایلنا به نقل از محبی نژاد، مراحل ساخت قطعات باید با شروع تحریم ها یعنی یک سال پیش صورت می گرفت تا امروز شاهد کمبود قطعه و آشفتگی در بازار خرید خودرو و فروش خودرو نمی شدیم. یکی از دلایل عدم ساخت قطعات های تک تا به امروز وجود برخی از افراد و مافیای وارد کنندگان قطعات خودرو در بازار خرید و فروش خودرو بوده است. اما با شرایط امروز می توان آنها را بومی سازی کرد. وی در ادامه بیان کرد سیاست های اشتباهی در این ده سال در حوزه خرید خودرو و فروش خودور صورت گرفته است و با وجود تحریم ها، نرخ دستمزدها و برخی مواد اولیه باعث شده است که به سمت بومی سازی قطعات در بازار خرید خودرو و فروش خودرو برویم.