دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای معامله خودرو و در کل انجام معاملات خودرو زمان، فاکتور بسیار مهمی ‌میباشد. این زمینه که چه وقتی را برای خرید خودرو در نظر بگیرید، می تواند تا حد متعددی سبب صرفه جویی در مخارج پرداختی شما گردد. بدین ترتیب خوب میباشد برای خرید خودروی نو، مدام به فصولی از سال که معاملات داد و ستد خودرو در آن رونق بیشتری داراست توجه فرمایید. با این شغل شما می توانید از مزایای زمان به نیکی به کار گیری فرمائید.

شایسته ترین فصل برای خرید خودرو

ماشین هایی که سقف کروک دارا‌هستند برای فصل‌تابستان بسیار مناسب میباشند. بدین ترتیب معامله این ماشین ها در فصل زمستان بیشتر میشود. در‌حالتی که مایل به خرید این سبک ماشین ها می باشید به جای فصل تابستان بایستی فصل زمستان درپی خرید آنها بروید.

معمولا در نقطه نهایی هر فصل معاملات داد و ستد ماشین زیاد میشود. به خصوص نقطه پایان سال و نقطه پایان 6 ماهه دوم سال. چون درین برهه زمانی اشخاص معمولا قصد فروش سریع خودرو خویش را دارند و ارزش‌های بسیار خوبی را به خریداران توصیه میدهند.

معمولا در اوایل فصل‌پاییز و فصل زمستان به جهت موقعیت آب و هوایی نامساعد، تقاضای خریداران برای ماشین بسیار زیاد می گردد. بدین ترتیب در حالتی‌که قصد خرید خودرو دارید عالی میباشد که در‌این فصول اقدام به خرید نکنید. چون هرگاه در بازار معیار تقاضا بالا می‌رود. ارزش کالای موردنظر نیز زیاد میشود. دراین مورد نیز ارزش ماشین در‌این فصول ارتقا خواهد داشت. ولی در فصل‌تابستان عرضه و فروش خودرو بیشتر میشود. براین اساس یکی از شایسته ترین مقطع برای خرید خودرو فصل‌تابستان میباشد.

زمانیکه ماشین های نو وارد بازار می گردند را مدام درنظر داشته باشید. با اگاهی از این فرصت‌ها به راحتی می توانید ماشین های نو را پیش خرید فرمایید. معمولاً در‌این زمان مدام دلالان ماشین می خواهند ماشین های صفر نسخه قدیمی‌ را با ارزش های بهتری به شما بفروشند. البته توجه فرمائید با ورود ماشین نو، ماشین‌های کهن ‌زودتر بها خویش را از دست میدهند و بها آن‌ها کاهش می یابد.

معمولا در نمایشگاه‌ها معاملات معامله خودرو در روزهای تعطیل هفته کاهش می یابد. در واقع آدینه ها روزهایی میباشد که نمایشگاه ها به هدف ها هفتگی خویش رسیده‌اند و شایسته ترین مجال برای خرید ماشین برای شماست. چون در‌این ایام به نیکی می توانید بر راز بها رای زنی فرمایید و تخفیف خیر از فروشندگان ماشین بگیرید.

شایسته ترین مجال برای خرید خودرو ، فصل رکود

مبتنی بر نظریه « آدام اسمیت » که به بابا دانش اقتصاد امروزی آوازه داراست، هر چه تقاضا بیشتر گردد، عرضه کمتر گردیده و قطعا، ارزش آن ارتقا مییابد. این نظریه، در حوزه معامله خودرو نیز درستگو میباشد. یعنی فصل رکود وقتی حادثه می افتد که تقاضا برای خرید خودرو ذیل می‌آید و اصطلاحاً وارد فصل رکود معاملات خودرویی می شویم. فصل رکود، مجال خیر و خوبی برای خرید خودرو میباشد، چرا‌که ارزش خودرو به کمترین واحد سنجش خویش می‌رسد.

مبتنی بر آماری که هر سال از سوی سازمان توریسم اعلام میگردد، بیشترین سفرهای درون مرزوبوم در روزها تعطیلات عید نوروز میباشد. به همین ادله در آخرها اسفندماه، آمار معامله خودروهای سواری ارتقا می‌یابد.

فصل‌تابستان هم به جهت تعطیلی مدرسه ها و بعضا مشاغل، فرصت خیر برای مسافرت کردن میباشد. بدین ترتیب در آخرها فصل بهار و اوایل فصل تابستان هم با موج خرید خودرو مواجه هستیم. معمولاً آمار خرید خودرو در سرزمین ما درآخرین روزهای مردادماه تا اولی روزهای شهریورماه به نقطه نقطع ی عطف میرسد. ارتقا تقاضای خرید خودرو درین مقاطع هنگامی سبب می‌گردد، خریداران شم نمایند می‌توانند خودروی شان را به بالاترین بها ممکن بفروشند.

با این تفاسیر، می قدرت اعلام کرد آخرها فصل‌زمستان و اوایل فصل‌تابستان، مجال برای فروشندگان خودرو، مطلوب خیس از خریداران خودرو میباشد.

دو تابستان و آخرها فصل‌زمستان که مصادف با تعطیلات نوروزی میباشد بیشترین تقاضا برای خرید خودرو شکل میگیرد این در قوانینی میباشد که فعالان بازار تاکید دارا‌هستند، تابستان و آخرها فصل‌زمستان در صورتیکه چه تقاضا بالاست، البته به به عبارتی نسبت ارزش‌ها نیز ارتقا می یابد؛ بدین ترتیب شایسته ترین مجال برای تنظیم خودرو در روزهای رکود خرید میباشد. هر یک سری مشتریان در فصول فصل‌تابستان و نقطه پایان فصل‌زمستان ترجیح میدهند، خودروهای مدنظر خویش را از بازار خریداری نمایند، البته بخش اعظمی از کارشناسان اقتصادی راجع‌به خرید کالاهای بادوامی زیرا مسکن و خودرو به عموم سفارش می دهند که در بازه رکود برای خرید مبادرت نمایند؛ چراکه درین عصر ارزش خودروها از ثباتی نسبی برخوردار میشود. بر این مبنا، از آن جا که در پاییز به ترسیم سالانه بازار خودروی سرزمین در رکودی عمیق فرو می‌رود و بها خودروها در بازار تغییر و تحول و تحولاتی دورازشوخی به خویش نمی‌بیند، به این ترتیب فعالان بازار سفارش می‌نمایند که مشتریان در‌این فصل به خرید خودرو بپردازند.

  • dorhato