دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

۱. مراجعه به مرکز های تشخیص رنگ یا این که اشخاص دارای تخصص بدنه

در مملکت ما برخلاف اکثری نقاط جهان، وضعیت بدنه بیش تر از کیفیت فنی و استهلاک قطعات، روی ارزش خرید و فروش خودرو دست‌دوم تأثیرگذار میباشد؛ به عنوان مثال محصولی با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر و سوای تصادف و اختلال بدنه از خودرو هم‌سبک با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد که قطعات تعویضی بدنه داشته باشد، گران‌تر خواهد بود. با این اوصاف، در صورتی خودرو مدنظر سوابق‌ی تصادف و تعمیر بدنه داشته باشد، قیمت خوب‌تری دارااست و ولی بایستی بوسیله خریدار، حقیقت‌آزمایی گردد.

۲. چک فنی و مراجعه به مکانیک معتمد یا این که نمایندگی دارای اعتبار

ممکن میباشد فکر کنید هر نقص‌ فنی مو جود در خودرو با صرف هزینه ازبین خواهد رفت؛ البته این قضیه با‌اعتنا‌ به کمبود برخی قطعات یدکی در بازار جمهوری اسلامی ایران و کیفیت خودروهای تولیدی کشورمان درستی ندارد. دقت به موقعیت فنی خودرو برای سبک‌های فرنگی، خصوصا تولیدات چینی اهمیت بیشتری داراست؛ چراکه هزینه‌ی تعمیر و اثاثیه آن ها بسیار بیشتر از محصول ها جمهوری اسلامی ایران‌خودرو و سایپا میباشد. در ضمن در برخی مفاد مثل نقص توربوشارژر یا این که امکانات برقی خودروهای چینی، قابلیت و امکان تعمیر‌ نیست.

۳. دقت به کیلومتر و کارکرد حقیقی و واقعی

شاید کیلومتر کارکرد خودرو برای اکثری از عموم مهمترین ادله گزینش‌کننده در بها سبک دست‌دوم باشد؛ ولی درواقع، بیشتر از شرایط بدنه و ویژگی ها فنی روی بها تأثیر نمی‌گذارد. یکی عارضه ها این زمینه کیفیت رانندگی و خدمت خودرو به‌دست صاحب و مالک یا این که مالکان پیشین میباشد.

به‌ذکر‌خوب، استهلاک و هزینه‌ی تعمیر یا این که بده بستان بخش اعظمی از قطعات خودرو معمولا از کیلومتر کارکرد بعداز ۶۰ هزار کیلومتر ظواهر میشوند. این قاعده‌ی کلی و تجربی به خودروهای تشکیل داد کشور ایران‌خودرو و سایپا و سبک‌های چینی مربوط میباشد؛ چراکه اکثری از خودروهای کره‌ای و ژاپنی جان دار در مرزوبوم، با دقت به کیفیت تشکیل داد و مدل رانندگان آهسته مالکان، ممکن میباشد تا ۱۰۰ یا این که ۱۵۰ هزار کیلومتر هم فارغ از هزینه‌ی سنگین برای تعمیرات یا این که ردوبدل قطعات خاص استعمال شوند.

سفارش‌ی خرید با ارزش ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان

از نگرش اکثری از عموم و کارشناسان، تولیدات تولیدی جمهوری اسلامی ایران‌خودرو در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲، کیفیت بهتری درمقایسه‌با سبک‌های صفر کیلومتر مدرن دارا هستند. با این اوصاف، جست‌وجو برای خرید اشکال پژو با کیلومتر کارکرد حقیقی کمتر از ۱۰۰ هزار کیلومتر و ساخت و ساز پیش از سال ۱۳۹۳ اثر گذار خواهد بود.

پیشنهاد‌ی خرید با ارزش ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان

پیش‌خیس اشاره کردیم محصول های ایران‌ خودرو پس از سال ۱۳۹۰ با کاهش کیفیت فنی رو‌به‌رو شدند؛ پس در حالتی که میزان دارایی‌ی خرید شما بیشتراز ۱۵۰ میلیون تومان میباشد، خوب میباشد سبک‌های دست‌دوم تشکیل داد کشور‌ایران‌خودرو را فراموش فرمایید. در‌صورتی‌که غایت مبلغ پرداختی شما ۱۵۰ میلیون تومان باشد، شایسته ترین آیتم ۲۰۶ صندوق‌دار V8 با کارکرد کمتر از ۵۰ هزار کیلومتر میباشد که درمقایسه‌با دیگر خودروهای داخلی، کاهش کیفی کمتری داشته میباشد.

سفارش خرید با ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

روی صفحه، خرید سبک‌های دست‌دوم نیسان ماکسیما یا این که مزدا ۳ با هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تومان جلب لحاظ می‌نماید؛ البته این خودروها با ارتقاء ارزش نه‌ه‌کننده در اسباب و اثاث و قطعات یدکی رو‌به‌رو میباشند. با این شرایط، کیا سراتو مونتاژ سایپا و سوزوکی گرند ویتارا تا حدودی از دید هزینه‌ی نگه‌داری و کیفیت رانندگی و سرویس ها پس‌ازفروش مطمئن می‌باشند. همینطور، کراس‌اورهای چینی مثل جک S5 و چری تیگو 7 به‌شرط تأیید مکانیک خبره و کیلومتر کارکرد کمتر از ۶۰ هزار کیلومتر، مورد‌های مطلوب برای کلاس بها ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به‌شمار میروند.

  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • dorhato