دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری ایسنا، این روزها در بازار خرید خودرو و فروش خودرو قیمت قطعات یدکی خودرو بر سر زبان ها است. و انتقاد های زیادی نسبت به افزایش قیمت این قطعات و تعمیر خودرو از جانب مردم و راننده ها صورت گرفته است. آنها بیان می کنند کیفیت کار مکانیک ها بسیار پایین آمده و حتی در برخی از موارد مشاهده شده است نه تنها مشکل خودرو رفع نشده بلکه آسیب های دیگری به آن وارد شده است. از دیگر انتقادهای موجود در بازار خرید خودرو و فروش خودرو دستمزدهای پایین و ثابت تعمیرکاران خودرو، افزایش سه برابری قطعات خودرو و کمبود قطعات در بازار خرید خودرو و فروش خودرو بیان شده است. 

کمبود قطعات یدکی خودرو

برخی از تعمیرکاران خودرو از کمیاب شدن برخی از قطعات یدکی خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو گفته اند. به ادعای آن ها برای یافتن برخی از قطعات باید چندین ماه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو زمان صرف کنند تا بتوانند قطعه مورد نظر خود را بیابند. برای خودرو های لوکس و گرانقیمت نیز قطعات به سختی یافت می شود. البته در مورد خودرو های داخلی تامین قطعات مشکلی نداشته و محصولات با کیفیت و اصل وجود دارد.  

بها دادن به تولیدات داخلی

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو کرج، اظهار داشت در بازار خرید خودرو و فروش خودرو باید به تولیدات داخلی بها داد تا بتوانیم محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب و کمتر از کالاهای خارجی وارد بازار خرید خودرو و فروش خودرو نماییم. ایشان در ادامه از مردم خواست تا نسبت به خرید های خود توجه داشته باشند و اجناس تقلبی و زیر زمینی را به عنوان جنس خارجی نخرند. حتی کالاهای خارجی نیز به علت تحریم ها مشکل گارانتی و ضمانت دارند. اما برای تولیدات داخلی نه تنها مشکلات نخواهند داشت بلکه اشتغال زایی هم انجام می شود.