دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، در سال های اخیر به دلایل افزایش گرمای زمین، گازهای گلخانه ای و سمی، آلودگی هوا و مشکلات به وجود آمده برای جو زمین و سلامتی انسان ها و حیوانات، توجه به محیط زیست افزایش یافته است. این مساله به بازار خرید خودرو و فروش خودرو نیز راه پیدا کرده است. بسیاری از کشورها طرح های تشویقی به شرکت های تولید کننده می دهند و شهروندان نیز توجه بیشتری به وسایل نقلیه پاک و دوست دار محیط زیست نشان می دهند. در این میان خودرو های تمام برقی و الکتریکی در بازار خرید خودرو و فروش خودرو از رشد قابل توجهی برخوردار شده اند.  

بازار خرید خودرو و فروش خودرو در انگلستان

 در بازار خرید خودرو و فروش خودرو ، شرکت های خودرو ساز بزرگی تصمیم بر ساخت و طراحی خودرو های برقی، الکتریکی و هیبریدی کرده اند. انگلستان یکی از بزرگترین بازارهای خرید خودرو و فروش خودرو به حساب می آید. باتوجه به آمار منتشر شده، فروش خودرو های تمام برقی و الکتریکی در این کشور رشد بسیار خوبی داشته است. 

فروش خودرو های دیزلی و بنزینی 

بازار خرید خودرو و فروش خودرو در انگلستان در سال 2018، 428 هزارو شش دستگاه خودروی دیزلی فروخته در حالی که در سال 2019، 19 درصد کاهش داشته است و 344 هزار و 877 خودرو دیزلی فروخته است. فروش خودرو های بنزینی نیز در سال 2018 نسبت به سال قبل 3.5 درصد افزایش داشته است.

فروش خودرو های تمام برقی و الکتریکی

 این درحالی است که خودرو های تمام برقی و الکتریکی با فروش 7470 دستگاه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو حدود 60.3 درصد افزایش داشته است. همچنین در سال جاری فروش خودرو های تمام الکتریکی 11 هزارو 975 دستگاه بوده است که علاقه و استقبال مردم انگلیس را به خودرو های تمام برقی در بازار خرید خودرو و فروش خودرو نشان می دهد. 

فروش خودرو های هیبریدی و پلاگین هیبریدی

در بازار خرید خودرو و فروش خودرو انگلستان خودرو های هیبریدی نیز با رشد 17.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و توانسته است از 42 هزار دستگاه به 49 هزار و 217 دستگاه برسد. این در حالی است که خودرو های پلاگین هیبریدی از 21 هزار و 200 خودرو در سال 2018 به 14 هزار و 923 دستگاه رسیده و با 29.6 درصد کاهش فروش در بازار خرید خودرو و فروش خودرو مواجه شده است.