دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به گزارش خبرآنلاین، باتوجه به انتشار گزارش ارزشیابی کیفیت خودرو از میان 48411 خودرو تولید شده در بازار خرید خودرو و فروش خودرو 99 درصد متعلق به خودرو سبک و تنها یک درصد خودرو های سنگین را در بر داشته است. گروه سبک دارای 45 مدل خودرو و گروه سنگین دارای 8 مدل بوده است. باتوجه به بررسی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش کیفیت خودرو ها در بازار خرید خودرو و فروش خودرو به شرح زیر است. 

باکیفیت ترین خودرو در گروه سبک بخش وانت

در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در گروه خودرو سبک در بخش وانت، در سطح قیمتی 1، خودرو وانت نیو پیکاپ فوتون با گرفتن 3 ستاره توانست بیشترین کیفیت از میان خودروهای ساخت داخل را در ماه خرداد به خود اختصاص دهد. در سطح قیمتی 2، وانت آریسان توانست 2 ستاره کیفی را دریافت کند. کمترین کیفیت در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در این گروه با کسب تنها یک ستاره به خودرو وانت مزدا- کارا2000 دو کابین، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز تعلق گرفت. 

باکیفیت ترین خودرو در گروه سبک بخش سواری

در بخش سواری در سطح قیمتی 1، خودروهای نیومزدا 3 و سوزوکی گرند ویتارا توانستند 4 ستاره در بخش کیفیت دریافت نمایند. در سطح قیمتی 2 خودرو های پژو 2008 و سیتروئن c3 توانستند 5 ستاره در کیفیت گرفته و در این ماه باکیفیت ترین خودروهای داخلی بازار خرید خودرو و فروش خودرو را به دست بیاورند. در سطح قیمتی 3، B30 و چاگان CS35 در این بخش 4 ستاره دریافت کردند.