دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به نقل از ایمنا، خاکساری اظهار داشت مساله قیمت خودرو در ایران کاملا دستوری است. در حال حاضر قیمت خودرو افزایش یافته و از کنترل افرادی که به آشفتگی بازار خرید خودرو و فروش خودرو دامن زدند، خارج شده است. در ایران بالا رفتن قیمت خودرو باعث شده است که این کالا برای بسیاری تبدیل به رویا شود و برای افرادی سودآور!

کاهش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد؟

به گفته خاکسار، تغییرات قیمت خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو به سیاست های شرکت های خودروسازان و قطعه سازان بر می گردد. زیرا، تمام تلاش خودرو برای افزایش ساختگی قیمت خودرو انجام می دهند. هرچند که دیگر توان افزایش بیشتر قیمت خودرو را ندارند. اظهار نظر درباره تغییرات بازار خرید خودرو و فروش خودرو سخت است. تنها شیوه ای که می تواند موجب کاهش قیمت خودرو شود، سیاست های شورای سیاست گذاری خودرو است. 

آشفتگی بازار خرید و فروش خودرو و نقش مردم

به گفته این کارشناس، علت آشفتگی بازار خرید خودرو و فروش خودرو ، عواملی مانند: انحصار همه جانبه خودرو، وزیر صمت، برخی قطعه سازان و شورای سیاست گذاری خودرو دخیل هستند. وی اظهار داشت مردم هیچ نقشی در تعیین قیمت خودرو ندارند و تمام قیمت ها توسط شورای سیاست گذاری تعیین می شود. زمانی که انحصار خودرو آزاد شود مردم می توانند آزادانه از خودرو های خودشان استفاده نمایند. تا یک فضای رقابتی در بازار خرید خودرو و فروش خودرو ایجاد شود.