دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰
سایت دورهاتو به نقل از ایمنا، عدم ثبات قیمت در بازار خرید و فروش خودرو منجر به کاهش تقاضا برای خرید خودرو شده است. این روزها افرادی که به نمایشگاه های خودرو مراجعه می کنند؛ همه به دنبال فروش خودرو هستند. از این رو بازار خرید و فروش خودرو در یک حالت رکودی به سر می برد و تقاضای خرید خودرو در بازار بسیار کم است. افزایش قیمت خودرو در ماه های گذشته نه تنها به نفع فروشندگان نبوده بلکه منجر به کاهش تقاضا از جانب خریداران در بازار خرید و فروش خودرو شده است. 
وضعیت خرید خودرو و فروش خودرو 
با توجه به رکود موجود در بازار خرید خودرو و فروش خودرو معاملات زیادی انجام نگرفته و افرادی که به فروش خودرو مشغول هستند. تا زمانی که قیمت خودرو ثابت نشود؛ مشتری نمی تواند با اطمینان کامل اقدام به خرید خودرو نماید. با تثبیت قیمت خودرو مجددا شاهد افزایش خرید خودرو در بازار خواهیم بود. 
آرامش نسبی در بازار خرید خودرو و فروش خودرو
قندی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان علت اصلی کاهش قیمت خودرو را عرضه خودرو در بازار خرید و فروش خودرو دانست. وی اظهار داشت قیمت خودرو دارای حباب است و مانند قیمت اولیه ارزان نشده است. و قیمت خودرو هنوز به قیمت ماه فروردین نرسیده و پیش بینی می شود دیگر به نرخ اول باز نگردد. 
واگذاری سهام شرکت خودروسازی 
وزیر صمت خبر از اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی جهت واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا داد. نخست اموال غیر تولید و سپس شرکت های تابعه واگذار خواهند شد. همچنین وی اظهار داشت واگذاری سهام خودروسازی باید به کسی باشد که علاوه بر داشتن اهلیت، کاربلد نیز باشد. مصطفوی نیز علت چسبیدن دولت به صنعت خودرو را، گردش مالی بالای چند هزار میلیارد و تعداد زیاد شرکت های تابعه دانست. که موجب جذابیت خودرو برای دولت شده است.