دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به گزارش ایسنا، بسیاری از بازارهای جهانی فروش خودرو تحت سلطه برندها و شرکت‫های خودروسازی ژاپنی قرار گرفته اند. زیرا خودروهای ساخته شده‫ی ژاپنی از قدرت و کیفیت بالایی برخوردارند. این برندها شامل تویوتا، سوزوکی، نیسان، مزدا، سوبار و ایسوزو است که خریداران زیادی در بازار خرید خودرو تمایل به استفاده از این برندها دارند. این برندهای ژاپنی توانسته‫اند در فهرست‫های رده‫بندی، پرفروش‫ترین خودرو‫های بازار فروش خودرو در این کشور را به خود اختصاص دهند.

برندهای ژاپنی در بازار فروش نیوزلند

بر اساس گزارش وب‌سایت driven فروش خودرو در کشور نیوزلند حاکی از آن است، مشتریان در این کشور علاقه زیادی به خودروهای ژاپنی دارند. طبق آمارهای گزارش شده از بازار فروش خودرو در نیوزلند، 10 خودرو پرفروش و پرطرفدار در این کشور، متعلق به برندهای ژاپنی تویوتاموتورز، نیسان موتورز، میتسوبیشی، مزدا و سوزوکی است. این آمار تمایل مشتریان نیوزلندی برای خرید خودروهای ژاپنی را نشان می دهد. این در حالی است که تنها در یک مورد رتبه نخست فروش ماه ژوئیه سال جاری میلادی متعلق به خودرو آمریکایی فورد رنجر بود که توانست پرفروش ترین خودرو در این ماه را به خود اختصاص دهد. از سایر برندهای غیرژاپنی پرفروش در بازار خرید خودرو در  این کشور می‫توان به کیاموتورز کره جنوبی و هولدن اشاره کرد. 

آمار فروش خودرو در نیوزلند

طبق گزارش صورت گرفته از تعداد خودروهای فروخته شده در بازار خرید خودرو نیوزلند در ماه ژوئیه 2019 میلادی نشان می‫دهد، خودرو فورد رنجر بیشترین فروش را با 657 دستگاه داشته است. در رتبه دوم برند ژاپنی تویوتا‫هایولوکس قرارد دارد که توانسته است 534 دستگاه خودرو فروش داشته باشد. این درحالی است که تویوتا کرولا با 500 دستگاه و میتسو بیشی ترتون با 451 دستگاه به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم پرفروش ماه ژوئیه قرار گرفتند.