دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰
به گزارش دورهاتو به نقل از ایسنا، به دنبال خبر افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در بازار خرید خودرو ، این شرکت طی یک اعلامیه ای این خبر را تکذیب و افزایش قیمت خودرو در روز های اخیر را رد کرد. همچنین اضافه کرد؛ به علت وجود برخی از مشکلات نرم افزاری و مکانیزه بودن صدور دعوتنامه ها مبلغ اعلام شده متفاوت از قیمت مصوب، منتشر شده است که در اسرع وقت حتما رسیدگی و اصلاح خواهد شد. 
عدم افزایش قیمت خودرو های سایپا
معاون بازاریابی و فروش سایپا بیان کرد: این شرکت از کاهش قیمت ها در بازار خرید و فروش خودرو استقبال کرده و قیمت خودرو های خودر را نه تنها افزایش نداده است بلکه خواهان بازگشت آرامش و ثبات به بازار فروش خودرو است. حسین کاظمی افزود: در چندین ماه اخیر سایپا محصولات خود را با قیمت ثابت به بازار خرید خودرو عرضه کرده است و این روند را ادامه خواهد داد. این شرکت با افزایش ظرفیت فروش خودرو به صورت فوری و اضافه کردن خودرو تیبا به محصولات قابل ارائه سعی در پوشش نیازهای مختلف بازار خرید خودرو داشته است. این شرکت علاوه بر کنترل قیمت خودرو های خود، سعی در از بین بردن واسطه ها از طریق کاهش قیمت کارخانه و بازار را دارد. 
بازداشت مدیران ارشد سایپا
دورهاتو به نقل از تهران نیوز، سخنگوی قوه قضاییه خبر از بازداشت برخی از مدیران ارشد سایپا را داد و افزود پرونده ای در این راستا تشکیل و در حال بررسی قرار گرفته است. وی افزود از 25 متهم این پرونده 6 نفر بازداشت شده اند. این افراد از مدیران شرکت سایپا و برخی از نمایندگی ها و شرکت هایی هستند که در ثبت نام و واگذاری خودرو به نمایندگی از سایپا اقدام به ثبت نام و واگذاری خودرو در بازار خرید خودرو می کردند.