دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، مردم ژاپن علاقه زیادی به خرید برند کشور خود دارند. خودرو نیز یکی از کالاهایی است که ژاپنی ها معمولا از برند خودشان استفاده می کنند. ژاپن یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای خرید خودرو و فروش خودرو در جهان به حساب می آید. بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، بیشترین فروش خودرو در این کشور متعلق به خودرو تویوتا، هوندا و سوزوکی بوده است که توانستند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پرطرفدارترین خودروهای ژاپن قرار بگیرند. 

پرفروش ترین برند خودرو ژاپنی

کشور ژاپن در نیمه نخست سال 2019 توانست با فروش دو میلیون و 753 هزارو 419 دستگاه نسبت به سال قبل، 8 درصد رشد داشته باشد. شرکت تویوتا موتورز توانست با فروش 799 هزارو 552 دستگاه به پرفروش ترین برند خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در ژاپن دست پیدا کند. بعد از شرکت تویوتا موتورز، شرکت هوندا با رشد ۴.۶ درصد نسبت به سال گذشته توانست 385 هزار و 742 دستگاه خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو بفروشد و در مقام دوم قرار بگیرد. سوزوکی نیز در رده سوم پر فروش ترین خودرو در میان مشتریان ژاپنی قرار گرفت. رشد این شرکت نسبت به فروش پارسال حدود ۱.۱ بوده است.

برندهای ژاپنی و کاهش فروش خودرو

در بازار خرید خودرو و فروش خودرو ژاپن، شرکت هایی نیز بودند که با کاهش فروش نسبت به سال قبل رو به رو شدند. شرکت نیسان موتورز و مزدا به ترتیب با کاهش ۶.۹ درصد و ۱۳.۴ درصد مواجه شدند و در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند. شرکت های سوبار، میتسوبیشی و ایسوز به ترتیب در جایگاه های هفتم تا نهم قرار گرفتند و به ترتیب ۶۹ هزار و ۳۳۰، ۵۸ هزار و ۲۵۳ و ۴۱ هزار و ۵۴۳ دستگاه خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودر این کشور به فروش برسانند.