دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، طبق گزارش منتشر شده در وب سایت best selling cars، میزان فروش خودرو های پورشه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در سال 2018 میلادی نشان می دهد. بیشترین طرفداران خودرو پورشه در کشورهای آسیایی هستند. این شرکت خودروسازی زیر نظر شرکت فولکس واگن آلمان است و در دنیا یکی از محبوبترین شرکت های خودرو سازی در جهان محسوب می شود. این شرکت همواره خودروهایی لوکس در کلاس اسپرت کوپه و شاسی بلند به بازار جهانی خرید خودرو و فروش خودرو عرضه می کنند.

طرفداران پورشه در بازار خرید و فروش خودرو

بر اساس گزارش ها نشان می دهد کشورهایی که طرفداران خودرو پورشه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو هستند. بیشتر متعلق به کشورهای آسیایی بخصوص خارمیانه، کشورهای آفریقایی و همچنین شرق آسیا و چین هستند. اکثر افرادی که به خرید خودرو پورشه علاقه دارند جز افراد ثروتمند به شمار می آیند. 

آمارهای فروش خودرو در بازار جهانی

طبق آمار منتشر شده توسط شرکت خودروسازی پورشه، میزان فروش خودرو پورشه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو دنیا در سال 2018 نسبت به سال 2017 حدود 4 درصد افزایش داشته است و 256 هزار و 255 دستگاه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو جهانی فروخته شده است. این در حالی است که فروش خودرو های لوکس پورشه در کشورهای اروپایی چهار درصد کاهش داشته است و یکی از کشورهایی که فروش خودرو لوکس پورشه در آن کاهش سه درصدی داشته است خود کشور آلمان است که سازنده این خودرو است. بیشترین فروش خودرو پورشه مربوط به کشور چین بوده است که با رشد دوازده درصدی رو به رو بوده است. بعد از آن کشورهای شرق آسیا و خاورمیانه و آفریقا دارای 10 درصد رشد قابل توجه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو داشته اند.