دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

دورهاتو

خرید خودرو فروش خودرو

  • ۰
  • ۰

سایت دورهاتو به نقل از اقتصاد 24، با دیدن وضعیت آشفته بازار خرید خودرو و فروش خودرو نجفی اظهار کرد: گویا نظارت و کنترل از دست وزارت صمت خارج و مشکلات بیشتر می شود. از طرفی تحریم ها به افزایش مشکلات دامن زده و از دیگر سو با ممنوع شدن واردات خودرو ، بازار خرید خودرو و فروش خودرو از حالت رقابتی خارج و به دست خودروسازان داخلی افتاده است. این امر باعث شد تا این دو خودرو ساز بزرگ، خودروها را ناقص با کیفیت پایین و دیرتر از وقت موعد خود به مشتری تحویل دهند. 

دستور جهانگیری برای تعیین قیمت‌ خودرو

به دنبال دستور جهانگیری مبنی بر لزوم تدوین و اجرای سیاست های تعیین قیمت خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو ، کمیته خودرو اقدامات خاصی انجام نداده است. طبق اظهارات انجام شده این کمیته به دنبال اصلاحات در سیاست های مربوط به مشخص کردن قیمت خودرو در بازار خرید و فروش خودرو است.  

دو پیش نیاز برای کاهش قیمت خودرو

نجفی مدعی شد جهت پایین ماندن قیمت خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو نیازمند دو پیش نیاز مهم هستیم. مورد نخست مدیریت متعهد، هدفمند با برنامه و کاربردی و دوم برطرف کردن موانع غیر متعارف در مقابل تامین، تولید و فروش خودرو. 

همکاری با فرانسه جهت رونق تولید خودرو

مقیمی به وضعیت نا به سامان بازار خرید خودرو و فروش خودرو اشاره کرد و گفت: همکاری با کشورهای خارجی در زمینه خودرو سازی یکی از عوامل رونق صنعت خودرو سازی است. وی در ادامه افزود برنامه هایی جهت همکاری با شرکت های خارجی در حال انجام است. و خودرو سازان باید همکاری با شرکت های خودرو سازی خارجی را افزایش دهند. در صورت افزایش تولید، تقاضای کاذب در بازار خرید خودرو و فروش خودرو از بین رفته و آرامش به مردم دوباره باز خواهد گشت.